Monday, July 8, 2013

obses


betul kata kawan aku, lagi bagus kalau laki yang obses dengan kita. bukan sebaliknya. sebab bila kita yang obses, kita jugak yang terseksa.

aku tak boleh maafkan lagi. apatah lagi melepaskan.

setiap hari aku ingat kata-kata kau. daripada yang dulu sehingga yang terakhir kita berbual. please tell me... how can i sleep when there's no peace in me?

btw, thanks kawan sebab risau. i love you. i taw u risau and i'm sorry for not being sensitive about this. yelah, aku tinggal kau sorang2 dalam bilik aku lak tu kan. and thanks sbb tahan mood i ni. i taw u tak tahan tp at least u tak bengang kat i lah kan. kalau bengang pun, i harap tak lame sangat aa. thanks yasminku sayang. i want to be better. but i'm still trying to find out how.

banyak bende dah terjadi and akan terjadi. makin hari makin menjadi2 angin aku. i need to change this but everytime something happens, there's no control.

ubat penenang boleh tlg tak?

No comments:

Post a Comment

dah makan kene bayor ye yop!